موکت شویی در محل 🌟 شستشوی موکت در محل با دستگاه

موکت شویی و شستشوی موکت در محل

ارائه خدمات به ادارات ارگانهای خصوصی و دولتی مدارس هتلها و سالنهای همایش با ارایه فاکتور رسمی
مجموعه پاک مهر افشار درسال 93 در اداره ثبت شرکتها با شماره ثبت 514989 به ثبت رسید. ما با سالها تجربه در عرصه خدمات شستشوی موکت در محل با افتخار به عنوان مجموعه پیشرو در این صنعت و ارائه خدمات موکت شویی چسبیده محل کار ادارات و برندهای شناخته شده و با رزومه قوی نام خود را ثابت کرده ایم.
هدف ما از ارئه خدمات شستشوی موکت درمحل ایجاد یک محیط تمیز و سهولت در وقت بدون جابجایی یا کندن موکت و با استفاده از بهترین مواد شوینده های مخصوص شستشوی موکت در محل بدون ایجاد زبری و پوسیدگی موکت می باشد

شستشوی انواع موکتهای ایرانی و خارجی

انواع موکتهای ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت شستشو و در کمترین زمان و تایم بسیار کم خشک می شود.

تمیزی و خشک کردن کامل موکت تخصص مجموعه ما میباشد.

ما به هر پروژه با انگیزه و اهتمام بی پایان مینگریم و تضمین میکنیم که مشتریان ما از خدمات ارائه شده از رضایت کامل برخوردار می باشند
با پاک مهر افشار زیبایی محیط شما در دستان متخصصان ماست

با عشق برخی از نمونه کارهای ما جهت دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک بفرمایید

موکت شویی در محل با دستگاه

شستشوی موکت در محل در تهران

شستشوی انواع موکت های پرز بلند و پر کوتاه، شستشوی موکت چسبیده به زمین در محل با دستگاه تمام اتوماتیک و توسط پرسنل مجرب

ارائه بهترین سرویس جهت شستشوی موکت ادارات، شرکت ها، سالن های همایش و جلسات، شستشوی موکت هتل ها و مراکز خرید، مدارس

شستشوی موکت سالن های سینما و تئاتر

خدمات متنوع موکت شویی در محل شرکت و اداره شما

همین الان با همکاران ما در شرکت پاک مهر افشار تماس بگیرید.

خدمات ما بصورت تضمینی و همراه با ارائه فاکتور می باشد.

سلامتی و بهره وری در محیط کار، دو بازوی قدرتمند در پیشبرد اهداف یک مجموعه هستند. هر چه کارکنان سالمتر، شاد تر و کمتر بیمار شوند به همان اندازه حضور موثرتر در محل کار خواهند داشت. روزانه ده ها و بلکه صد ها نفر از مکان های مختلف مشتریان ما تردد می کنند و تلاش برای حفظ نظافت و سلامتی کارکنان آن ها را بر خود وظیفه می دانیم.

برای حفظ یک محیط امن و بهداشتی در محل کار، موارد زیادی لازم است. یکی از آنها اطمینان از تمیز بودن منظم و دقیق موکت های اداری است.

از آنجا که موکت های اداری به طور قابل توجهی بیشتر از فرش های معمولی مسکونی در معرض آمد و شد قرار دارند، سطح مراقبتی که آنها نیاز دارند متفاوت است.

آیا می دانستید که یک موکت اداری کثیف می تواند تا 8 برابر بیشتر از وزن خود گرد و غبار و مواد حساسیت زا را در خود نگه دارد؟ جای تعجب نیست که موکت ها اغلب نقطه محرک انواع علائم تنفسی و آلرژی هستند که در محل کار پخش می شوند.

خدمات شستشوی موکت اداری در محل – فرا تر از انتظار شما

حتی اگر از کارکنان نظافتی خود بخواهید که موکت ها را روزانه جاروبرقی بکشند، به تنهایی کافی نیست. استفاده دائم از موکت در رفت و آمد بر روی آنها و در نتیجه تجمع مداوم کثیفی در عمق الیاف موکت می تواند کیفیت هوای محیط کارتان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اینجاست که متخصصان ما در شرکت پاک مهر افشار به کمک شما خواهند آمد.

خدمات دقیق موکت شویی در محل در حال انجام است...

اما اجازه بدهید به شما بگوییم که قبل از انتخاب یک شرکت موکت شویی، مهم است که از سطح خدماتی که باید دریافت کنید، اطلاع داشته باشید و با بینش صحیح و هوشمندانه شرکت موکت شویی خود را انتخاب نمایید.

نظافت و نگهداری منظم موکت ها

دیدار اول بسیار مهم است. و موکت محل کارتان نقش زیادی در چارچوب بصری که فرد در اولین ورود به ساختمان شما تجربه می کند، دارد. شستشوی منظم موکت اداری به فضای اداری شما کمک می کند تمیز و زیبا به نظر برسد. به علاوه، وقتی که اقدام به شستشوی منظم موکت محل کارتان می کنید، هزینه موکت شویی کمتر و فرایند شستشوی موکت ها آسان تر خواهد بود. پاک مهر افشار از پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین مواد شوینده استفاده می کند تا فرایند کثیفی مجدد موکت اداری را به کمترین حد کاهش دهد.

تمیز کردن عمیق و از بین بردن لکه ها

اگرچه ممکن است برنامه منظمی برای تمیز کردن موکت داشته باشید، اما اطمینان از تمیز کردن عمیق موکت های اداری هر شش ماه یک‌ بار کار خوبی است.  این کار تضمین می کند که تمام موکت بصورت کامل و عمیق تمیز شده باشد و هیچ کثیفی در اعماق موکت باقی نماند. لکه های ناخوشایند و کثیف روی موکت می تواند ظاهر کلی دفتر شما را خراب کند و تجربه ناخوشایندی برای مشتریان و مراجعان شما در پی داشته باشد. پاک مهر افشار یک شرکت تخصصی در زمینه موکت شویی در محل است که به شما اطمینان می دهد فرایند موکت شویی را به بهترین و دقیقترین شکل ممکن انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

خدمات نظافتی و ترمیمی

اگر مدت طولانی است که موکت های اداری شما بصورت عمیق تمیز نشده اند، الیاف موکت شروع به فرسایش و در نهایت فرسودگی می کنند. و در طولانی مدت موجب تحمیل هزینه تعویض موکت و تهیه موکت جایگزین خواهد شد.شستشوی منظم موکت اداری که توسط متخصصان ما در پاک مهر افشار انجام می شود بهترین راه برای حفظ ظاهر موکت و افزایش عمر آن است.

خدمات ترمیم تخصصی موکت نیز در مواقعی که موکت شما به چیزی بیش از تمیز کردن ساده نیاز دارد کاربرد خواهد داشت. تصور کنید، در حین یک رویداد اداری بزرگ یا یک جشن باشکوه، جعبه کارتریج چاپگر بر روی زمین می افتد و قسمت قابل توجهی از فضای موکت اداری سیاه می شود. بهترین راه حل برای این معضل تماس با ماست تا سریعا نیروهای تخصصی را برای نظافت به محل شما اعزام کنیم.

چرا نظافت دوره ای موکت ها ضروری است؟

برخی از مناطق پر رفت و آمد در مجموعه شما موجب کثیفی بیش از حد موکت ها می شود، اما مناطقی هم هستند که ممکن است اصلا ترددی در آنجا صورت نگیرد ولی ماندگاری موکت و در برخی موارد عدم تهویه مناسب هوا موجب بروز انواع کپک ها، قارچ های بیماری زا می گردد که ممکن است سلامتی کارکنان شما را به خطر بیاندازد.

ما در پاک مهر افشار با اعزام تیم فنی و کارشناسی قبل از آغار موکت شویی به محل شما، اقدام به بررسی دقیق نقاط مختلف فضای کاری شما می نماییم و تیم فنی توصیه های لازم برای شستشوی بهتر موکت ها را به گروه نظافت اعلام می کنند.

چون ما از دستگاه های موکت شویی در محل که داره سیستم شستشوی خودکار هستند استفاده می کنیم، تمام سطح موکت بطور یکنواخت تمیز کاری می شود  و شما نقطه ای را که دارای لکه یا کثیفی باشد نخواهید یافت.

علاوه برا تمامی اینها، ما در مجموعه موکت شویی در محل پاک مهر افشار متعهد به استفاده از شوینده های کاملا استاندارد با رایحه خوش و ماندگار هستیم که تا مدت های طولانی بعد از موکت شویی فضای اداری و شرکت شما را معطر و خوش بو نگه میدارد.

این کار حس نشاط و سرزندگی را به کارکنان شما منتقل خواهد کرد و مراجعین شما از دیدن محیطی زیبا و تمیز لذت خواهند برد.

موکت شویی با دستگاه
موکت شویی پاک مهر
موکت شویی در محل
موکت شویی در محل

شستشوی موکت در محل در تهران

شرکت پاک مهر خدمات شستشوی موکت در محل در تهران را در تمام نقاط 22 گانه تهران ارائه می دهد. شما ساکن هر منطقه از تهران باشید و نیاز به خدمات تخصصی موکت شویی در تهران داشته باشید کافیست با شماره ها موجود در سایت تماس گرفته یا از طریق بخش سفارش آنلاین که در بالای سایت قرار دارد اقدام به ثبت درخواست نمایید، تا همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای اعزام نیرو را انجام دهند.

خدماتی که در موکت شویی در محل تهران ارائه می شود
  • شستشوی موکت در منزل

  • شستشوی موکت تایل

  • شستشوی موکت‌ مساجد، سالن سینما، آمفی تئاتر، سالن های کنفرانس، مدارس و ...

  • موکت شویی در محل تهران و خشکشویی موکت ادارای، شرکت‌ها و سازمان‌ها

  • شستن موکت پرز بلند در انواع مختلف و شستشوی موکت کبریتی

  • شستن موکت چسبیده به زمین با دستگاه و...

خانه